Költözz be a vevőid képernyőjére (és szívébe) teljes értékű online eseményekkel

Nincs időd kivárni, amíg elül a vihar. Szükséged van rendezvényekre – a vevőidnek, partnereidnek viszont nincs szükségük még egy rossz online eseményre.

Kínosan amatőr, agyzsibbasztóan unalmas és pixeles rendezvényt bárki tud. Teljes értékű online eseményt – ahol a kézfogáson kívül minden élményt megkapnak a résztvevők és még bevételt is hoz – már sokkal kevesebben.

Mi ilyen konferenciákat, üzleti eseményeket, tréningeket, meetupokat szervezünk. Neked is szívesen segítünk.

Magunkon teszteltük, neked már nem kell kísérletezned

A tavaszi korlátozások bevezetése után alig 10 hét alatt raktuk össze Magyarország első teljes értékű online konferenciáját.

7 nap, 65 stúdióminőségű előadás, 1000 résztvevő és több mint 20 millió Ft értékű jegyeladás – ez volt az Onlife Üzleti Konferencia, amely felforgatta a hazai rendezvénypiacot.

Az onlife név nem puszta szójáték: átgondolt tervezéssel (és egy kis kreativitással) teljes értékű konferenciaélményt vihetsz az ügyfeleid nappalijába és irodájába.

Ne elnézést kérj azért, mert nem tudsz offline rendezvényt tartani, hanem aknázd ki az online tér adta lehetőségeket. Vond be a résztvevőket, adj még több értéket, és élvezd, hogy nem kell falakat kiütnöd ahhoz, hogy akár több ezer ember részt vehessen az eseményeden.

Többek között ezeknek az online rendezvényeknek a bölcsőjét ringattuk az elmúlt hónapokban: HR Fest, Onlife, Business Summit, Szerethető Munkahelyek Díjátadó, IT.a.helyed, Back2Human estek, OnlifeX, Pál Feri előadás – OTP Bank

Így teremtünk fesztiválhangulatot
az online térben

Teljes értékű online rendezvényt szervezünk

Résztvevőként te sem (csak) a tudásért jársz konferenciára – a jó rendezvények mindig élményt is adnak.

Az általunk szervezett online eseményeken minden pixelt kihasználunk annak érdekében, hogy ne csak hasznos, hanem felejthetetlen is legyen a rendezvényed.

A virtuális kiállítói tér és szponzori lehetőségek

Virtuális kiállítói tér, vásárlásösztönző ajánlatok. Ha kiállítóid akarják, virtuális standot hozhatnak létre, ahol élőben beszélgethetnek az érdeklődőkkel. Ha épp nincsenek jelen, egy videót látnak a résztvevők. Egyetlen kattintással jelezhetik, ha érdekli őket az ajánlat.

Élményt növelő elemek, amelyek szerethetővé tesznek

Offline elemek, amellyel hetekkel, hónapokkal a rendezvényed után is ott leszel a résztvevők fejében. Játékosított elemek, élő pollok, a sablonos konferenciakeretekből kilépő programok, amelyek növelik az élményt és a résztvevők is jobban megismerik egymást.

Előadások és interaktivitás, ami órákig (sőt, napokig) ott tartja a résztvevőidet

Élő kérdezési lehetőség az előadóktól – ilyen közelségre offline nincs lehetőség (és az introvertáltabb résztvevők is imádni fogják).

Színpadok, tematikus szekciótermek, kötetlen beszélgetések szerte az eseményben.

A platform minden pontjáról elérhető globális chat és még több folyosói beszélgetés a különtermek saját hírfolyamában.

Online sem kell nélkülöznöd a kapcsolatépítést

90 másodperces random networking valamennyi résztvevővel, szervezővel és előadóval. Privát kapcsolatépítés és videós meetingek az esemény ideje alatt.

Pixelről pixelre építjük fel a teljes élményt

Tervezés
Kommunikáció
Megvalósítás
A szervezés a tervezéssel indul. Megkeressük a rendezvényed egyedi értékajánlatát, felépítjük az árazási stratégiát és megrajzoljuk az esemény kreatív koncepcióját, amivel telt házas lesz a rendezvényed.
A kampány start gombjának megnyomása után segítünk összeállítani a programot, felépítjük a virtuális konferenciateret, majd felkészítünk a platform használatára téged és az ügyfeleidet is.
A rendezvény idején végig melletted és az előadók mellett leszünk, élettel töltjük meg az eseményt, majd a nap végén közösen koccintunk a dübörgő sikerre.

Tervezés

A szervezés a tervezéssel indul. Megkeressük a rendezvényed egyedi értékajánlatát, felépítjük az árazási stratégiát és megrajzoljuk az esemény kreatív koncepcióját, amivel telt házas lesz a rendezvényed.

Tervezés
Kommunikáció
A kampány start gombjának megnyomása után segítünk összeállítani a programot, felépítjük a virtuális konferenciateret, majd felkészítünk a platform használatára téged és az ügyfeleidet is.
Kommunikáció
Megvalósítás
A rendezvény idején végig melletted és az előadók mellett leszünk, élettel töltjük meg az eseményt, majd a nap végén közösen koccintunk a dübörgő sikerre.
Megvalósítás

Szervezzetek nekem telt házas online eseményeket

Töltsd ki az űrlapot és 1 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot

Gyakran ismételt szuper kérdések (és megnyugtató válaszok)

Csak konferenciák szervezését vállaljátok?

Nem, bár kétségkívül ebben van a legtöbb tapasztalatunk. Csapatépítő játékok, belső képzések, kötetlenebb programú online események megszervezésében is tudunk segíteni.

Milyen szoftvert használtok?

Nem vagyunk egy platformhoz kötve, a rendezvény jellege és az üzleti célod alapján teszünk javaslatot a technikai háttérre. Egy biztos: kézre fog állni.

Csak teljes megvalósítást vállaltok?

Örülünk, ha az ötlet születésétől a kampányon át a sikeres lebonyolításig jelen vagyunk, de egy-egy részfeladatban is szívesen segítünk. Azt a pixelt tesszük hozzá a teljes képhez, amire szükséged van.

Milyen technikai eszközöket kell nekem biztosítanom a sikerhez?

Ha van wifid, webkamerád és laptopod, akkor lényegében meg is vagy. Ha nincs raktáron komolyabb felszerelés, nem kell beruháznod a infrastruktúrába, mert videókészítésben, vágásban, hang- és fénytechnikában, valamint live streaminghez szükséges saját eszközparkunk (és ezt kezelő csapatunk).

Van olyan rendezvény, amit nem vállaltok?

Igen. Ha nem akarsz értéket adni a résztvevőknek vagy etikátlan üzleti tevékenységhez keresel partnert, esetleg szellemi környezetszennyezésben utazol (gyűlöletkeltés, erőszakra való felbujtás, összeesküvés elméletek gyártása stb.), akkor spórold meg magadnak az űrlap kitöltését.

Csak magyar nyelvű eseményeket szerveztek?

Nem, angol nyelvű rendezvények lebonyolítását is örömmel vállaljuk és a külföldi előadókkal igény szerint a saját anyanyelvükön kommunikálunk partnerünk, a Pentalingua segítségével, akik minden európai nyelvpárban fordítanak és tolmácsolnak.

Rólunk

A The Underground az a hely, ahol egyedül a te sikered számít. A reflektorfény, a díjátadók csillogása, a sikerekben való megmártózás neked jár – a miénk a “földalatti”, szinte láthatatlan háttérmunka. Mi nem harsány, színesre festett falakat és csillagszórást ígérünk neked, hanem az alapokat tesszük rendbe, hogy stabilan álljon a lábán marketingépítményed.

Sokan akkor figyeltek fel ránk, amikor 2020 tavaszán alig 10 hét alatt raktuk össze Magyarország első teljes értékű online konferenciáját, az Onlife Üzleti Konferenciát, amely felforgatta a hazai rendezvénypiacot.

(A mérleg: 7 nap, 65 stúdióminőségű előadás, 1000 résztvevő és több mint 20 millió Ft értékű jegyeladás.)

Jó eséllyel előtte és azóta is találkoztál már velünk: ott voltál egy általunk szervezett eseményen, konvertáltál egy landing page-en vagy weboldalon, amit mi készítettünk, meghallgattad podcastunkat, olvastad egy hírlevelünket, lájkoltad posztunkat a LinkedInen.

Évek óta együtt dolgozunk, de most találtunk rá arra a vágányra, amelyen haladva valóban hozzáadott értékként tekinthetünk munkánkra.

Berze Márton
alapító, CEO

Akik segítenek marketingedet működőképessé tenni@2x

Ungvári Péter
alapító, managing partner

Akik segítenek marketingedet működőképessé tenni@2x

Berze Márton
alapító, CEO

Ungvári Péter
alapító, managing partner

Hargittai Eleonóra
lead copywriter

Tamási Huba
projektmenedzser

Takács Petra
multimédia dizájner

Velük építünk legendás onlife eseményeket

The Underground Agency