Nincs időd kivárni, amíg elül a vihar. Szükséged van rendezvényekre – a vevőidnek, partnereidnek viszont nincs szükségük még egy rossz online eseményre.
Kínosan amatőr, agyzsibbasztóan unalmas és pixeles rendezvényt bárki tud. Teljes értékű online eseményt – ahol a kézfogáson kívül minden élményt megkapnak a résztvevők és még bevételt is hoz – már sokkal kevesebben.
Mi ilyen konferenciákat, üzleti eseményeket, tréningeket, meetupokat szervezünk. Neked is szívesen segítünk.
A tavaszi korlátozások bevezetése után alig 10 hét alatt raktuk össze Magyarország első teljes értékű online konferenciáját.
7 nap, 65 stúdióminőségű előadás, 1000 résztvevő és több mint 20 millió Ft értékű jegyeladás – ez volt az Onlife Üzleti Konferencia, amely felforgatta a hazai rendezvénypiacot.
Az onlife név nem puszta szójáték: átgondolt tervezéssel (és egy kis kreativitással) teljes értékű konferenciaélményt vihetsz az ügyfeleid nappalijába és irodájába.
Ne elnézést kérj azért, mert nem tudsz offline rendezvényt tartani, hanem aknázd ki az online tér adta lehetőségeket. Vond be a résztvevőket, adj még több értéket, és élvezd, hogy nem kell falakat kiütnöd ahhoz, hogy akár több ezer ember részt vehessen az eseményeden.
Többek között ezeknek az online rendezvényeknek a bölcsőjét ringattuk az elmúlt hónapokban: HR Fest, Onlife, Business Summit, Szerethető Munkahelyek Díjátadó, IT.a.helyed, Back2Human estek, OnlifeX, Pál Feri előadás – OTP Bank
A szervezés a tervezéssel indul. Megkeressük a rendezvényed egyedi értékajánlatát, felépítjük az árazási stratégiát és megrajzoljuk az esemény kreatív koncepcióját, amivel telt házas lesz a rendezvényed.
Nem, bár kétségkívül ebben van a legtöbb tapasztalatunk. Csapatépítő játékok, belső képzések, kötetlenebb programú online események megszervezésében is tudunk segíteni.
Nem vagyunk egy platformhoz kötve, a rendezvény jellege és az üzleti célod alapján teszünk javaslatot a technikai háttérre. Egy biztos: kézre fog állni.
Örülünk, ha az ötlet születésétől a kampányon át a sikeres lebonyolításig jelen vagyunk, de egy-egy részfeladatban is szívesen segítünk. Azt a pixelt tesszük hozzá a teljes képhez, amire szükséged van.
Ha van wifid, webkamerád és laptopod, akkor lényegében meg is vagy. Ha nincs raktáron komolyabb felszerelés, nem kell beruháznod a infrastruktúrába, mert videókészítésben, vágásban, hang- és fénytechnikában, valamint live streaminghez szükséges saját eszközparkunk (és ezt kezelő csapatunk).
Igen. Ha nem akarsz értéket adni a résztvevőknek vagy etikátlan üzleti tevékenységhez keresel partnert, esetleg szellemi környezetszennyezésben utazol (gyűlöletkeltés, erőszakra való felbujtás, összeesküvés elméletek gyártása stb.), akkor spórold meg magadnak az űrlap kitöltését.
Nem, angol nyelvű rendezvények lebonyolítását is örömmel vállaljuk és a külföldi előadókkal igény szerint a saját anyanyelvükön kommunikálunk partnerünk, a Pentalingua segítségével, akik minden európai nyelvpárban fordítanak és tolmácsolnak.
A The Underground az a hely, ahol egyedül a te sikered számít. A reflektorfény, a díjátadók csillogása, a sikerekben való megmártózás neked jár – a miénk a “földalatti”, szinte láthatatlan háttérmunka. Mi nem harsány, színesre festett falakat és csillagszórást ígérünk neked, hanem az alapokat tesszük rendbe, hogy stabilan álljon a lábán marketingépítményed.
Sokan akkor figyeltek fel ránk, amikor 2020 tavaszán alig 10 hét alatt raktuk össze Magyarország első teljes értékű online konferenciáját, az Onlife Üzleti Konferenciát, amely felforgatta a hazai rendezvénypiacot.
(A mérleg: 7 nap, 65 stúdióminőségű előadás, 1000 résztvevő és több mint 20 millió Ft értékű jegyeladás.)
Jó eséllyel előtte és azóta is találkoztál már velünk: ott voltál egy általunk szervezett eseményen, konvertáltál egy landing page-en vagy weboldalon, amit mi készítettünk, meghallgattad podcastunkat, olvastad egy hírlevelünket, lájkoltad posztunkat a LinkedInen.
Évek óta együtt dolgozunk, de most találtunk rá arra a vágányra, amelyen haladva valóban hozzáadott értékként tekinthetünk munkánkra.
The Underground Agency